War Mongrels

Verdikt

Válka není žádný med a chystaná hra War Mongrels se před tímhle faktem nemíní schovávat. Naopak, o naturalismus tu, zdá se, nebude nouze. Hra by měla vyjít příští rok.

Počítač

WindowsWindows

Nedostupné

Konzole

PlayStation 5PlayStation 5

Nedostupné

PlayStation 4PlayStation 4

Nedostupné

Xbox Series XXbox Series X

Nedostupné

Xbox OneXbox One

Nedostupné

Další informace

Výrobce: Destructive Creations
Štítky: stealth, taktická, druhá světová válka, válečná, strategie

Polské studio Destructive Creations nezačalo na úplně pozitivní notě. V roce 2015 vytvořilo izometrickou střílečku Hatred, která kromě kontroverzního obsahu (a přiznejme si, že relativně slušně implementované destrukce objektů) neměla moc co nabídnout.

Autoři navázali o nic méně diskutabilním titulem IS Defense, který připomněl staré stacionární střílečky typu Beach Head. Do třetice pak předloni vyšel strategický titul Ancestors Legacy, v němž jste si mohli zahrát za jeden ze čtyř národů (mimo jiné za Slovany) a velkým lákadlem byla možnost přiblížit si kameru doslova doprostřed šarvátky a sledovat, jak krásně padají hlavy a bláto se mísí s krví.

Je zjevné, že v Destructive Creations mají násilí moc rádi, protože ani aktuálně oznámený titul nebude obsahovat jednorožce, duhu a dortíčky. War Mongrels nás místo toho vezmou na východní frontu 2. světové války, ovšem ne v roli vojáků řadové armády. A pokud se aspoň trochu zajímáte o historii a znáte termín Einsatzgruppen, určitě tušíte, jaká zvěrstva nám autoři naservírují tentokrát.

Hra bude taktickou real-time strategií (představte si třeba takové staré dobré Commandos), v níž se vtělíme do role dvou zběhlých vojáků Wehrmachtu, kteří se později stanou členy partyzánské skupiny. Každý člen týmu bude mít specifické schopnosti, které bude třeba chytře využívat k dosažení cílů tváří v tvář přesile. Na přímou konfrontaci spíše zapomeňte, tiché plížení a postupné odpravování osamělých nepřátel bude jistější cestou k úspěchu.

War Mongrels se inspirují ve skutečných událostech, hlavním cílem hrdinů bude nejen přežít, ale také zachránit co nejvíce civilistů. Autoři nám skrz hru chtějí ukázat hrůzy války v místech, o nichž se ve slovutných válečných filmech příliš nemluví, o to děsivější události na nich ovšem proběhly.

Těšit se můžete na kooperativní on-line multiplayer pro dva hráče, vysokou míru znovuhratelnosti díky široké plejádě možností řešení problémů, ale také na historickou přesnost ve všech ohledech, počínaje daty a konče vybavením a uniformami. Zároveň prý uvidíme grafiku, která v rámci žánru nemá obdoby.

Termín vydání je zatím nekonkrétní, hra by měla vyjít ve třetím kvartálu příštího roku na PC a současné i budoucí konzole.