Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2

Verdikt

Dojmy z prezentace jsou poměrně rozporuplné. DNA předlohy je jasně patrné, což je jenom dobře, ale zatím to vypadá, jako by se tvůrci snad chtěli inspirovat i v chybách původní hry. Snad se jedná o mylný dojem. Na nápravu totiž nezbývá zas tak moc času - hra vychází v březnu 2020.

Počítač

WindowsWindows

59,99 €Steam

Konzole

PlayStation 4PlayStation 4

Nedostupné

Xbox OneXbox One

Nedostupné

Další informace

Výrobce: Paradox Interactive
Štítky: tajemství, upíři, e3 2019, akční, rpg

Chtělo by se napsat, že se z prosluněného Los Angeles přesouváme do pošmourného Seattlu, ale vzhledem k tomu, že se v obou městech pohybujeme ve fixním čase kolem jedné hodiny ranní, necháme si nějaké slunění od cesty.

Demo začíná ve vašem upírském příbytku, odkud se hlavní proměněnec vydává do seattleských ulic, přinejmenším architektonicky poměrně věrných. Chybět nemůže výprava do nočního klubu, který se tentokrát nejmenuje Asylum, ale Atrium, a místní dechberoucí pohyby odkoukali tanečníci minimálně od lva salonů a vládce tanečních parketů velitele Sheparda.

Ehm. Náš hrdina ale spěchá na schůzku s Elif, bezpochyby upírkou, pravděpodobně Toreadorkou. Podle ní musí získat jakási důležitá data od Slugga, metodu řešení ovšem nechá na něm. V tomto případě zahrnuje mimo jiné setkání s Nosferatu Samuelem. Zdá se nám to, nebo od posledně přestali být tak oškliví?

Po rozhovoru následuje trocha akčních pasáží, které nám připadají jako ta nejrozvrzanější a nejmíň vyladěná část dema. Souboje a honičky rozhodně nebyly ani silnou stránkou původních Bloodlines a v téhle linii bude zřejmě pokračovat i dvojka. Přeskakující animace, zasekávání o objekty... velmi povědomé.

Pokud jste ale hráli Bloodlines hlavně na rozhovory a ukecávání, místní dialogový systém vás potěší. Redaktor z VG247 se nicméně setkání se Sluggem rozhodl vyřešit bojovou cestou, na rozdíl od lidí kolem Rock, Paper, Shotgun, kteří na něj byli o poznání hodnější. Elif je jedno, jakým způsobem data získáte, někomu dalšímu v rámci příběhu už to ale tak ukradené nejspíš nebude.

Zatímco ozvučení, dabing a taky hudba v menu jsou na jedničku s hvězdičkou, zejména soubojové sekvence by si zasloužily ještě hodně péče. Pokud se nás tedy Hardsuit Labs nesnaží donutit všechny hrát za Malkaviany a Toreadory a střílení i boji na blízko se ostražitě vyhýbat, což by byla poměrně neotřelá strategie.

Vzhledem k tomu, že Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 vychází za půl roku, máme trochu obavy, jestli soubojům a umělé inteligenci nepřátel ještě někdo stihne pomoct, ale necháme se překvapit.