Torchlight Frontiers

Verdikt

Kdo se nevzdal naděje, dobře udělal. Činnost původního studia byla sice ukončena, ale značka žije dál. Přesné datum vydání nového Torchlight Frontiers zatím oznámeno nebylo, ale už alespoň známe nástin náplně a novou třídu hrdinů.

Počítač

WindowsWindows

Nedostupné

Další informace

Výrobce: Echtra Games
Štítky: fantasy, otevřený svět, akční, rpg

Torchlight po delší době ožívá rovnou na dvou frontách. Torchlight II se totiž brzy dočká vydání na PlayStationu 4 a Xboxu One, konkrétně už 3. září. To vytvořilo příležitost pro novinářské hands-ony a zároveň možnost vyzpovídat tvůrce ohledně připravovaného Torchlightu Frontiers. Webu Escapist Magazine se podařilo zjistit pár zajímavostí.

Torchlight Frontiers bude free-to-play MMO, což samo o sobě zavání mikrotransakcemi. Nicméně se prý nemusíme tolik obávat. „Většina dobrých věcí se válí na bezplatné cestě,“ říká šéf projektu a zakladatel studia Echtra Games Max Schaefer.

„Chceme být velmi mírní s monetizací. Nechceme, aby šlo o pay-to-win. Nechceme, abyste se dostali do bodu, kde byste cítili, že jedinou možností, jak pokračovat, je zaplatit. Tak se totiž nebuduje dobrá, dlouhodobě dedikovaná základna fanoušků.“ Tvůrci mají připravený dodatečný obsah na pět let dopředu, takže trvalý zájem hráčů potřebují.

Za co tedy budete utrácet reálné peníze? Hráči budou mít do začátku pět slotů na postavy. Pokud by vám to náhodou nestačilo, můžete si přikoupit další. Po penězích půjde sáhnout ve chvíli, kdy vám začne přetékat truhlice s lootem a další už se do ní nevleze. K dispozici budou i zpoplatněné mapy s lepším lootem, avšak reálná měna vám nikdy přímo nekoupí předměty ani zkušenosti.

Sice budete mít k dispozici pět slotů na postavy, ale třídy budou jen čtyři. Nicméně prý jste se s nimi nesetkali v žádném Torchlightu, dokonce v žádném jiném RPG. O trpasličím železničáři, který za pochodu buduje koleje pro svůj vláček vybavený kulomety, už víte. Druhou třídou bude plně robotický Forged, čímž výčet oznámených tříd bohužel zatím končí.

K Torchlightu neodmyslitelně patří zvířecí společníci, kteří útočí na nepřátele, nosí vám věci a chodí je za vás prodávat do města. Přesně to bude i tady, nicméně tentokrát dostanete možnost zkombinovat nalezené pety. Jako příklad je uvedený pes, kterému dáte vlastnosti nalezeného draka, takže se naučí chrlit oheň.

Poslední zásadní informací je délka hry, která hravě strčí do kapsy kampaň dvojky. MMO nabídne 60–80 hodin lineárního obsahu.

Rozhovor je zakončený informacemi o aktuálním vývoji. Tým právě teď pracuje na třetí oblasti (titulní Frontiers), experimentuje s kompetitivními prvky (komu se podaří porazit bosse rychleji) a přemýšlí o ryzím PvP. Těžko se proto věří, že by hra měla vyjít ještě letos na PC, PlayStationu 4 a Xboxu One.