Session

Verdikt

Srovnání s Tony Hawk's Pro Skater se samozřejmě nabízí, ale nejspíš by nebylo úplně přesné, protože Session se podle všeho bude snažit spíše o realismus a věrné ztvárnění jak jízdy, tak prknařské kultury. Jestli se to povede, sem s tím! Brzy si to budeme moci vyzkoušet na vlastní kůži.

Počítač

WindowsWindows

Nedostupné

Konzole

Xbox OneXbox One

Nedostupné

Další informace

Výrobce: creā-ture Studios
Štítky: skateboarding, sportovní

Žádné držení za ručičku, rychlostní boosty ani nerealistické triky. Session nechce být arkádou pouze inspirovanou skutečným skateboardováním. Chce být poctou, odkazem na 90. léta a počátek nového tisíciletí, kdy byl tento pouliční sport, umění, nebo jak to chcete nazvat, na vrcholu. Jestli se to tvůrcům z crea-ture Studios podaří, odhalí alespoň částečně early access.

O Session se ví už dost dlouho. Hra o sobě dala vědět v roce 2015 na Greenlightu, tehdy ještě jako Project:Session. O dva roky později byla úspěšně zafinancovaná na Kickstarteru, kde vybrala téměř tři miliony korun, a po dalších dvou letech vývoje je připravená ukázat se široké veřejnosti v předběžném přístupu.

Session má dvě hlavní lákadla. Prvním je inovativní ovládání, díky kterému budete mít opravdovou kontrolu nad postavou a skateboardem. Hraní bude zjevně mnohem lepší na gamepadu, jelikož každá z páček ovládá jednu vaši nohu, což umožňuje realistický přenos váhy a manévrování.

Druhým lákadlem jsou čtvrti New Yorku převedené jedna ku jedné. Těšit se můžete na ulice, lavičky, zábradlí, zídky a další využitelné překážky v Brooklynu a Manhattanu.

Session bude v early accessu od 17. září zhruba 6 až 12 měsíců, přičemž cena se bude zvyšovat s každým větším updatem. Od října si zahrajete i na Xboxu.