Poker Live Pro

60

Různých pokerových her naleznete na internetu jak hvězd na obloze. Poker Live Pro (dříve Poker4Chips) není ničím výjimečná, jedná se o klasický poker, který nepřekvapí, ani neurazí. Pokud se nenecháte odradit otravnou nutností registrace nebo alespoň přihlášení přes Facebook, může se lékem na vaši touhu po několika partičkách virtuálního pokeru stát právě tato hra.

Virtuální poker se ještě pěkných pár let nebude mít šanci tomu skutečnému přiblížit. Mimika a řeč těla u většiny deskovek či karetních her zas takovou roli nehraje, veteráni ale dají za pravdu, že u pokeru tomu tak není. Sledovat protivníky je jednoduše potřeba a online poker tento důležitý aspekt pochopitelně neumožňuje. Situace je ale pro všechny stejná. Stejně špatná, chtělo by se říct.

V Poker Live Pro (dříve se hra jmenovala Poker4Chips) se pokusíte své protihráče ožebračit o jejich kupičky žetonů v klasickém Texas Hold'em, tedy pokeru s pěti kartami na stole a dvěma v ruce. Cílem hry je porazit ostatní, ať už jejich donucením ke složení karet chytře naplánovanými sázkami či získáním nejvyšší kombinace karet. Podrobná pravidla naleznete zde.

Jako oddychovka či prostředek k chvilkovému ukojení karbanické touhy funguje hra bezproblémově, stejně jako tisíce dalších na internetu. Nepochopitelná je ovšem možnost nakoupení žetonů za reálné peníze. Do začátku jich dostanete jeden tisíc. V případě, že o ně přijdete, hra vám dodá další tisícovku, ale nikdy ne víc. Pokud chcete hrát u stolů s vysokými sázkami, musíte být buď opravdu dobří a bez prohry se k nim propracovat, nebo utratit několik málo korun a žetony si nakoupit.

Jenže, proč by to někdo dělal? Samotná hra se samozřejmě s vysokými sázkami nijak neliší, takže partičky u stolů s nižšími sázkami fungují úplně stejně dobře. Žetony si nemůžete vybírat nebo měnit zpátky na reálné peníze, snaha o postup k vyšším stolům tak nemá absolutně žádnou pointu. Je navíc velice pravděpodobné, že pokud už by někdo chtěl investovat reálné peníze do online pokeru, udělá to na některé z online heren či v online kasinu, kde se o ony peníze opravdu hraje. Smysl nakupování žetonů do Poker Live Pro je jednoduše nulový.

Hra se snaží přinášet ozvláštnění v podobě různých denních úkolů, ale ty se stejnak omezují na strohé "vyhraj jednu hru", což je něco, o co se pokerový hráč bude snažit i bez zvláštní pobídky. Poker Live Pro je ve výsledku průměrný poker, který ničím nepřekvapí. Hraje se bez problémů, ale nutnost registrace nebo přihlášení přes Facebook a neustálé podsouvání zbytečného nákupu žetonů za reálné peníze dokáže zážitek znechutit, obzvlášť, když alternativ je na internetu jak jetele na louce.