Overwatch 2

Verdikt

Oba Overwatche budou existovat vedle sebe a jejich hráči se budou moci vzájemně potkat. Důvod k pořízení pokračování je hlavně slíbený příběhový a PvE obsah.

Počítač

WindowsWindows

Nedostupné

Konzole

PlayStation 4PlayStation 4

Nedostupné

Xbox OneXbox One

Nedostupné

Nintendo SwitchNintendo Switch

Nedostupné

Další informace

Výrobce: Blizzard Entertainment
Štítky: fps, first person, multiplayer, střílečka, akční

Druhý Overwatch působí od pohledu spíš jako datadisk než plnohodnotná hra a zdá se, že takový dojem nebude až tak daleko od pravdy. Tvůrci se rozhodli nelámat vaz existující, v rámci možností vyvážené a funkční hře. Místo předělávek ji rozšíří o nový mód a hlavně PvE obsah.

Pokud se řadíte k hráčům, které příběhové pozadí postav a světa Overwatche nijak zvlášť nevzrušuje, a hru hrajete výhradně kvůli soubojům s ostatními, Overwatch 2 nebude nic, z čeho byste měli spadnout z křesla.

Ano, přibude nový herní mód Push, nové postavy, schopnosti, mapy, zkrátka obligátní balík obsahu. Jenže ke všem PvP updatům budou mít přístup i hráči jedničky, protože oba tituly mají koexistovat a k žádnému štěpení komunity tudíž docházet nemá. To ale také znamená, že v podstatě jediný přínos pro někoho, koho PvE nezajímá, jsou drobná vizuální vylepšení, protože všechno ostatní si bude moci užít ve hře, kterou již vlastní.

Na druhou stranu: Také se neví, o kolik si Blizzard vlastně řekne. A kdyby byl Overwatch 2 za pár drobných (nebo úplně zdarma), nebylo by proč nepřejít. Všechny odemčené kosmetické předměty se v takovém případě přenášejí s vámi, mimochodem.

Overwatch 2 je v podstatě primárně PvE datadisk. Nabídne příběhovou kampaň složenou z kooperativních dějových misí, v nichž se bude hrát podle trochu jiných pravidel – například v nich naleznete sebratelné dovednosti, které si může přivlastnit kterýkoliv z hrdinů. Ale k dispozici je bude mít pouze v té jedné misi.

Jakmile projdete zápletkou až na konec, budete se moci věnovat takzvaným hrdinským misím. Jedná se o znovuhratelný, nejspíš částečně náhodně generovaný PvE obsah, v němž bude možné levelovat hrdiny a odemykat jim různá vylepšení. Nemusíte se bát, jde o uzavřený svět – žádné výhody z vytrénované postavy v PvP plynout nebudou.

Datum vydání prozatím neznáme, ale hra byla na BlizzConu vyvoleným k dispozici v hratelné verzi, takže by to teoreticky nemuselo trvat nijak extrémně dlouho.