iOS (iPhone, iPad)iOS (iPhone, iPad)

App Store
Stáhnout

Výrobce: Big Duck Games
Vydání: 12. října 2016
Štítky: platby uvnitř hry, zdarma, mobilní hry, hlavolamy, logické

Jestli vám padlo do noty Flow Free, máte záruku, že Flow Free: Hexes vás bude bavit zrovna tak. Neznamená to ovšem, že by šlo o kdovíjak skvělý titul. Tahle logická hříčka sice staví na základě svého předchůdce a přidává k němu nový nápad, ten však celou hru neutáhne.

Základním stavebním kamenem série Flow je propojování série barevných bodů takovým způsobem, aby linie, jež vedou mezi body, nakonec pokryly celou herní plochu a ani jedno políčko nezůstalo volné. Novinka realizovaná v dílu Hexes spočívá ve vytvarování pole i jednotlivých políček do šestihranu. Spojování souhlasně zbarvených teček přetrvalo, nicméně vzhledem k jinému rozložení plochy je třeba nad hlavolamy přemýšlet odlišným způsobem.

Flow Free: Hexes nabízí dvojici základních herních módů. Ve Free Play máte možnost prokousávat se desítkami a stovkami úrovní s postupně rostoucí obtížností. Je sympatické, že ty poslední už nabízejí vážně solidní výzvu. V Time Trial se zase můžete pokusit o vyřešení co nejvyššího počtu levelů ve stanoveném časovém limitu. Herní náplň vám tedy po nějaký čas vydrží.

Hexes nicméně zužují jisté potíže, které nelze jen tak hodit za hlavu. Jejich společným jmenovatelem je ustrnulý vývoj. Například, jedna vlaštovka jaro nedělá a i když inovace v podobě šestihranné hry působí zajímavě, ve skutečnosti hratelnost téměř nikam neposouvá. Jako vyloženě ostudný potom hodnotíme grafický i hudební design. Jenom černé pozadí, přeplácané barvy, ovládací prvky převzaté doslova z platformy Windows Phone, třebaže pro ni hra dostupná není... to se v roce 2016 už vážně nenosí.

Když se to tak vezme kolem a kolem, Flow Free: Hexes vám nabídne solidní zábavu i výzvu, která ovšem zatvrdla na svém vývojovém stupínku a odmítá se vyvinout dál. Ať už v otázce hratelnosti nebo vizuálního zpracování.